Telefonisch bestellen? Bel: 0900 - 5150000 Bel Nu

Winkelwagen

Uw winkelwagen is momenteel leeg.

Veelgestelde vragen

Op de meest gestelde vragen aan Manonskeuze vindt u hieronder een antwoord. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met Klantenservice via 088-7461003 (lokaal tarief) of klantenservice@manonskeuze.nl.

Neem contact op

Bestellen

U kunt online via onze webshop bestellen bij Manonskeuze. Ook kunt u telefonisch bestellen via onze bestellijn. Belt u hiervoor: 0900-5150000.

Als uw bestelling al is afgerond en u wilt iets wijzigen, verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via het contactformulier of via 088-7461003 (lokaal tarief).

Neem telefonisch contact op met onze klantenservice via 088-7461003 (lokaal tarief). Houd uw ordernummer en klantgegevens bij de hand, zodat wij de annulering direct voor u kunnen verwerken. Is uw bestelling al betaald? Dan wordt het orderbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort op het rekeningnummer waarvan de betaling heeft plaatsgevonden.

Controleer uw bestelling: Dient u bij het bestellen een optie aan te geven, waarin u het artikel wilt ontvangen? Selecteer dan de optie van uw voorkeur. Gebruikt u een kortingscode of doet u mee aan een actie, waarvoor een minimum bestelwaarde geldt? Controleer of uw bestelling voldoet aan de voorwaarden van de actie. Heeft u een geldig e-mailadres ingevuld? Klopt uw postcode? Heeft u de postcode van een postbus ingevuld? Pas dan uw afleveradres aan. Manonskeuze levert helaas niet aan postbusadressen.

Gebruik maken van de kortingscode gaat als volgt:
1. Ga naar uw winkelmandje
2. Bij "Kortingscode" vult u de kortingscode in en klik op de button met het pijltje.
Wordt de korting niet verwerkt in uw orderbedrag? Controleert u dan het volgende:
1. Is de korting alleen geldig in combinatie met specifieke artikelen?
2. Maakt u tegelijkertijd gebruik van een andere actie, cadeau of korting? De kortingscode is dan niet geldig.
3. Is er een minimum orderbedrag vereist voordat u de code kunt activeren? Winkel dan eerst verder voordat u de code activeert.
4. Heeft de code een geldigheidsdatum? Wellicht is de code verlopen. 

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van Manonskeuze altijd een orderbevestiging via het door u opgegeven e-mailadres. Het is echter mogelijk dat deze email door uw mailserver als spam aangemerkt is, dat uw inbox te vol is of dat u een onjuist e-mailadres heeft ingevuld bij het plaatsen van uw bestelling.

Bij Manonskeuze communiceren wij regelmatig aanbiedingen en (kortings-)acties via e-mail, de website of Social Media. Bij iedere actie geven wij aan hoelang deze geldt en welke verdere voorwaarden hieraan gekoppeld zijn, bijvoorbeeld: op welke producten of categorieën de actie van toepassing is en of er een minimale orderwaarde geldt. Korting middels een kortingscode wordt niet automatisch verrekend, u dient hiervoor de code in te vullen in het afrekenproces. Na afloop van de actie kunt u geen gebruik maken van een kortingscode waarvan de geldigheidsdatum voorbij is.

Bezorging en Levertijd

Uw bestelling wordt bezorgd door DHL. Indien u niet aanwezig bent, biedt de bezorger van DHL het pakket op een ander moment nogmaals aan en/of laat een kaartje bij u achter. U kunt vervolgens bij DHL aangeven hoe en wanneer u uw bestelling alsnog wenst te ontvangen. Dit kan via de DHL App of op de website van DHL. Het is ook mogelijk dat het pakket bij de buren wordt afgeleverd. Dit wordt dan aangegeven op het kaartje in uw brievenbus. Bent u bij meerdere pogingen tot bezorging niet aanwezig, dan wordt het pakket retour gezonden naar Manonskeuze.

Mits het bestelde artikel op voorraad is, en u bestelt op werkdagen voor 14:00 uur, ontvangt u uw bestelling de volgende werkdag. Bestelt u na 14:00 uur, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag voor verzending aangeboden aan DHL. Is een artikel (nog) niet op voorraad, dan kunt u op onze website de verwachte levertijd opzoeken bij het betreffende artikel. Heeft u meerdere artikelen besteld met diverse voorraadstatussen? Dan volgt de levering zodra alle artikelen uit uw bestelling voorradig zijn.
Bent u benieuwd naar de status van uw levering of binnen welk tijdsbestek uw pakket wordt geleverd? Kijk dan op de website van DHL of in de DHL App, vul uw track and trace code of niet-thuis code in en de postcode die u heeft opgegeven bij het plaatsen van uw bestelling. U kunt hier de actuele status van uw levering 24 uur per dag bekijken.

Ons streven is uw bestelling (indien op werkdagen voor 14:00 uur besteld), de volgende werkdag te bezorgen, indien uw bestelde artikel(en) voorradig zijn. Via de track and trace code die u ontvangt via e-mail (zodra uw pakket ons magazijn verlaat), volgt u de status van uw zending. Afhankelijk van de verwerking van DHL, kan het enkele uren tot 24 uur duren voor uw pakketstatus zichtbaar is. Indien u uw pakket nog niet heeft ontvangen, controleert u dan eerst via de track and trace code de status van de levering en wacht deze af. Wellicht is uw pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger u niet thuis getroffen en volgt er een nieuw bezorgmoment. Heeft u na enkele dagen nog geen pakket ontvangen en is de track and trace informatie niet toereikend? Neemt u dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of bel 088-7461003 (lokaal tarief).

Betalen

Voor het betalen van uw bestelling via onze website kunt u kiezen voor de betaalmethodes: Billink (achteraf betalen met een digitale acceptgiro), iDEAL of CreditCard (Visa, Maestro).

Alle getoonde verkoopprijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Retourneren & ruilen

Voor het aanmelden van uw retour hoeft u geen contact op te nemen met de Klantenservice. Bij Manons Keuze kunt u een artikel binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Om een bestelling, of een deel daarvan, te retourneren kunt u de volgende stappen volgen: Meld uw retour aan met uw ordernummer en postcode; Print het retourlabel en retourformulier uit. Breng het pakket naar een afgiftepunt om te versturen naar het adres zoals vermeld op het retourformulier. Voor standaard zendingen bedraagt dit ongeveer €6,95 per pakket (België vanaf €7,95) afhankelijk van het gewicht. Deze kosten zijn voor eigen rekening. Zie hiervoor ook de informatie op Consuwijzer. Wij zullen het bedrag na ontvangst van het pakket, uiterlijk binnen 30 dagen na aanmelding van herroeping terugstorten. Belangrijk bij retourneren Raadpleeg eerst onze algemene (herroepings-)voorwaarden online voordat u een pakket retour zendt. Bij niet correct retouren gezonden artikelen kunnen extra kosten in rekening gebracht worden. Artikelen retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst. Gedurende deze 30 dagen heeft u de tijd om de aankoop te ontbinden door ons hiervan op de hoogte te stellen. Hierna dient u de producten binnen 30 dagen te retourneren. Het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding aan u terugbetaald. Wij mogen echter wel wachten tot ontvangst van de retourzending in ons magazijn door Manons Keuze, of tot het moment dat u heeft aangetoond de producten te hebben opgestuurd.

Heeft u een artikel in de verkeerde kleur, maat of uitvoering besteld? Dan kunt u het artikel* natuurlijk omruilen. Meld uw omruiling aan met jouw ordernummer en postcode; Print het retourlabel en retourformulier uit; Breng het pakket naar een afgiftepunt om te versturen naar het adres zoals vermeld op het retourformulier. Voor standaard zendingen bedraagt dit ongeveer €6,95 per pakket (België vanaf €7,95) afhankelijk van het gewicht. Deze kosten zijn voor eigen rekening. Zie hiervoor ook de informatie op Consuwijzer. *Vanwege hygiënische redenen kunnen wij sommige artikelen niet retour nemen of omruilen, wanneer de verzegeling is verbroken. Bij ontvangst van uw bestelling is dit op de verpakking van het betreffende artikel aangegeven. Hiermee kunt u rekening houden alvorens u het artikel gebruikt of past. Wij verzoeken u dit retourformulier samen met de originele/kopie factuur mee te sturen in het pakket. U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

Het product is verkeerd, defect, beschadigd of onvolledig geleverd. Wat nu? Meld uw retour aan met uw ordernummer en postcode; Voeg foto’s van het defect toe tijdens het aanmelden. Valt het buiten onze 30-dagen retourtermijn maar binnen één jaar fabrieksgarantie? Neem dan contact op met de klantenservice.

Service & garantie

Ja, u heeft garantie op iedere bestelling zoals in de wet is bepaald. Dit houdt in dat een product moet doen wat ervan verwacht wordt zoals beschreven door de Rijksoverheid ter bescherming van consumenten en ook volgens het Thuiswinkel.org waarborg. Bij Manons Keuze heeft u 1 jaar fabrieksgarantie op uw artikel. Gaat een product binnen 1 jaar stuk bij normaal gebruik, dan heeft u recht op gratis reparatie of vervanging van het product. Als het probleem niet kan worden opgelost zal het aankoopbedrag binnen de wettelijk geldende termijn worden terugbetaald. De fabrieksgarantie is van toepassing op het aangekochte artikel, en vervalt bij ontvangst van een vervangende, of herstelde artikel. Voor een uitgebreide toelichting op de garantie en voorwaarden, verwijzen wij u graag naar onze klantenservice.

Tijdens het bestelproces kunt u kiezen voor onze exclusieve verlengde zichtgarantie. Deze wordt automatisch berekend in het winkelwagentje als u deze optie kiest. De verlengde zichtgarantie houdt in: voor € 7,50 verlengt u de wettelijk verplichte zichtgarantie van 30 dagen naar 1 jaar. De verlengde zichtgarantie staat los van de productgarantie in geval van eventuele defecten.

De wettelijke bedenktijd is 14 kalenderdagen. Echter, Manonskeuze hanteert haar unieke “30 dagen niet-goed-geld-terug” garantie. Dit houdt in dat u een ontvangen artikel zonder opgaaf van reden, onder bepaalde voorwaarden, binnen 30 dagen retour mag sturen naar Manonskeuze en het aankoopbedrag terug ontvangt. Ook voor verbruiksartikelen, zoals cosmetica en consumptie-artikelen, geldt de wettelijke termijn van 14 kalenderdagen. U kunt het artikel in principe retour sturen zonder opgaaf van reden. Wij waarderen het echter zeer als u wel een reden aangeeft, zodat wij onze service kunnen verbeteren.

Na iedere bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat u precies besteld heeft. Komt de orderbevestiging niet overeen met de artikelen die u ontvangen heeft, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via het contactformulier of telefonisch via 088-7461003 (lokaal tarief).

Blijkt uw artikel defect bij ontvangst of binnen de wettelijk geldende garantietermijn? Dan verzoeken wij u vriendelijk om een foto te maken van het defect en deze per e-mail te versturen aan onze klantenservice. Vervolgens nemen wij contact met u op met een passende oplossing.

Meld u dan af via de link 'afmelden' in de nieuwsbrief die u van ons ontvangen heeft. Uw e-mailadres wordt dan automatisch uit ons bestand verwijderd.

Uw account & gegevens

U kunt inloggen op uw klantaccount via de link "Inloggen" bovenaan de website van Manonskeuze. Voordat u kunt inloggen, dient u eerst een klantaccount aangemaakt te hebben. Dit kunt u doen via de link "Registreren" bovenaan de website van Manonskeuze.

Als u een klantaccount aanmaakt, heeft u de mogelijkheid uw bestellingen in te zien die u onder dit account geplaatst heeft. Ook kunt u adressen bewaren en worden de artikelen in uw winkelmandje bewaard voor een volgende keer. Een klantaccount aanmaken kan via de link "Inschrijven" bovenaan onze website. Na het aanmaken van uw klantaccount, kunt u inloggen via de link "Inloggen" bovenaan onze website. Werkt uw wachtwoord niet meer? Neemt u dan contact op met de klantenservice zodat wij u verder kunnen helpen.

Als u een klantaccount aanmaakt, heeft u de mogelijkheid uw bestellingen in te zien die u onder dit account heeft geplaatst. Ook kunt u adressen bewaren en worden de artikelen in uw winkelmandje bewaard voor een volgende keer. Een klantaccount aanmaken kan via de link "Inschrijven" bovenaan onze website. Na het aanmaken van uw klantaccount, kunt u inloggen via de link "Inloggen" bovenaan onze website. Staat uw bestelling niet in uw klantaccount? Dan heeft u uw bestelling gedaan zonder dat u op uw account ingelogd was. Het is helaas niet mogelijk om deze bestellingen alsnog zichtbaar te maken.

Translation missing: nl.general.search.loading